Ny prao nästa vecka!

Ja nu är det klart, jag ska byta till Frapino ett cafe/en resturang som ligger vid hornstull :)
Är as glad ! var faktist nära på att sjukskriva mig idag. Men gjorde inte det utan gav en lapp om att jag skulle gå tidigare till en anställd eftersom chefen inte var där. För jag och norea hade bestämt att vi skulle träffas vid skolan halv tre, för att snacka med syon, eftersom norea bara har en prao och vi fixade en igår som båda kunde praoa på :) Sen ringde syon mig vid typ ett och sa att det inte passade att komma halv tre, att vi skulle komma fem imorgon. Men jag gick endå tidigare eftersom det inte var särskilt många kunder där, så man hade inte så mycket att göra. Så på måndag börjar jag iaf ;)

Btw, min pappa fyllde år idag så nu efter träningen när jag kom hem proppade jag in mig godaaste tårtan. Har aldirg varit förstjust i tårta eftersom det är så sött och så mycket fett, spyr bara jag tar några tuggor. Men den här var inte alls så fet och innehäll inte särskilt mycket socker, så den kunde jag faktist äta(stolt). Men just nu har jag sjukt ont i magen, usch usch!
Jag ska iaf gå och lägga mig snart men innan dess ska jag köra lite styrka och strech, för vi gjorde inte särskilt mycket på träningen idag, iaf inte jag .. Så det blir antagligen fler inlägg innan jag går och sleepar. Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0