bilder :)

Hej! känner att jag aldrig hann säga det utan bara slängde ut min ilska i förra inlägget.

men iaf, idag efter praon så åkte jag till gamla stan för att möta upp ellen , vi drog sen vidare till hornstull och mötte upp norea och miriam. Vi gick till något berg(inte skinnarviksberget..stavning?) och åt kakor med läsk, muuuuuums! När vi hade ätit upp nästan alla kakor kom clara, hehe! och sen hängde vi där fram tills halv sex, under den tiden tog vi bl a en massa bilder, som jag självklart komer att lägga in ;)
Men jag ska iaf kolla på tv nu, så det kanske blir ett inlägg till innan jag går och lägger mig, puss så länge!


Jag och mina uber coola solbrillor som hade ramlat ner från själva ställningen som jag bara råkade ta..

hahahha

hahahhaha

hahah, kolla mitt ben!

nullebulle <3 jullebulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0