Dålig update

Hej kära underbara läsare!
Nu skriver jag det här för tredje gången eftersom min data laggar och allt jag skriver hela tiden raderas. menmen!
Som sagt så suger jag på att uppdatera, men jag kan lova er att jag iaf försöker göra det så ofta som möjligt.

Dagen har varit ganska lugn och det var mycket bättre på praoen idag. Och eftersom jag inte har funnit en ny praoplats så måste jag stanna på Waynes Coffee.
Efter praoen åkte jag till Gamla Stan för att möta upp miriam, clara och norea, eftersom vi skulle fika på Café Cronan där ellen praoar. Sjult mysigt café med trevlig personal och rimliga priser, dem hade även uteservering. men dock skymdes solen av husen framför, men det är verkligen ett café jag rekomenderar!
Måste bara påpeka att jag har druckit 3 chai latte idag ;)
Efter det drog jag hem och sen träffade jag jaqie och jennifer. Vi mötte senare upp maja och typ snackade ett tag. Sen drog vi till muk, där jag förvånadsvis träffade nikie och theo som jag typ inte har träffat på flera månader! det var iaf as nice och vi typ chillade där ett tag tills alla skulle dra till zinken och köra vollykick, då var vi så trötta och kalla så vi stack hem.
Jag ska nog vara uppe ett bra tag till, men sen går jag nog och lägger mig, hare bra, pössar!

Lägger även upp några bilder från idag ;)


Norea och Clara

min chai latte ;)

fråga mig inte varför jag tog den här bilden, haha tyckte bara att det var lite komiskt att man skrev under med en penna som blinkade, hehe ;)

miriam

ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0